DÜNYAMA RENK KATANLAR

12 Aralık 2014 Cuma

İngilizce’de En Çok Kullanılan 2600 Cümle


(Ilk 200 cumle - YENI)
1.I see..........Anlıyorum
2. I quit!..........İstifa ediyorum, bırakıyorum, vazgeçiyorum.
3. Let’s go!..........Gidelim
4. Me too..........Ben de
5. My god!..........Aman Tanrım
6. No way!..........Olamaz! Hiçbir şekilde, hiçbir yol,
7. Come on..........Yapma, hadi
8. Hold on..........Bekle
9. I agree..........Aynı fikirdeyim
10. Not bad..........Kötü değil
https://www.youtube.com/watch?v=zToHgpdptSo&feature=youtu.be
1. Not yet..........Henüz değil
2. See you..........Görüşürüz
3. Shut up!..........Kapa çeneni
4. So long..........Hoşça kal, oldukça uzun
5. Why not?..........Neden olmasın
6. Allow me..........Bana izin ver
7. Be quiet!..........Sessiz ol
8. Cheer up!..........Neşelen
9. Good job!..........İyi iş
10. Have fun!..........İyi eğlenceler veya eğlen
https://www.youtube.com/watch?v=LFRSfk8txCs&feature=youtu.be
1. How much?..........Ne kadar
2. I'm full..........Tokum.
3. I'm home..........Evdeyim
4. I'm lost..........Kayboldum.
5. My treat..........Bu benden.
6. So do I----------Ben de
7. This way----------Buradan ya da bu şekilde
8. After you----------Senden sonra, buyrunuz
9. Bless you!----------Çok yasa!
10. Follow me----------Beni takip et
https://www.youtube.com/watch?v=9clhunReuKA
1. Forget it!----------Unut onu, unut gitsin
2. Good luck!----------İyi şanslar
3. I decline!----------Reddediyorum
4. I promise----------Söz veririm
5. Of course!----------Tabiî ki
6. Slow down!----------Yavaşla
7. Take care!----------Kendine iyi bak, dikkat et
8. They hurt----------Onlar acıtır, bu incitir
9.Try again----------Tekrar dene
10. Watch out!----------Dikkat et!
https://www.youtube.com/watch
1. What's up?----------Ne haber?
2. Be careful!----------Dikkatli ol!
3. Bottoms up!----------Şerefe! İçkiyi bir yudumda bitirmek. Fondip yapmak
4. Don't move!----------Kımıldama!
5. Guess what?----------Tahmin et ne (oldu)?
6. I doubt it----------Ondan şüpheliyim, Ondan şüphe ederim.
7. I think so----------Sanırım öyle
8. I'm single----------Bekârım
9. Keep it up!----------Aynen devam et!
10. Let me see----------Bir bakayım
https://www.youtube.com/watch?v=E08lOkt5FBs&feature=youtu.be
1.He has a large income----------Onun kazancı çok, iyi para kazanıyor
2. He looks very healthy----------O çok sağlıklı gözüküyor
3. He paused for a reply----------Cevap vermek için durdu
4. He repaired his house----------O onun evini tamir etti
5. He suggested a picnic----------Piknik yapmayı önerdi
6. Here's a gift for you----------Bu senin için bir hediye, işte hediyen!
7. How much does it cost? ----------O ne kadar tutuyor, maliyeti nedir?
8. I caught the last bus----------Son otobüse yetiştim
9. I could hardly speak----------Zorlukla konuşabildim
10. I'll have to try that----------Bunu denemek zorundayım
https://www.youtube.com/watch…
1. I'm very proud of you----------Seninle gurur duyuyorum
2. It doesn't make sense----------Bunun bir anlamı yok
3. Make yourself at home----------Kendini evdeymiş gibi hisset
4. My car needs washing----------Arabamın yıkamaya ihtiyacı var
5. None of your business! ----------Seni ilgilendirmez
6. Not a sound was heard----------Sessizlik hâkimdi, çıt yoktu
7. That's always the case----------Her zaman öyledir.
8. The road divides here----------Yol burada ayrılıyor
9. Those are watermelons----------Onlar karpuz
10. What a nice day (it is)! ----------Ne güzel bir gün!
https://www.youtube.com/watch…
1. What's wrong with you? ----------Neyin var?
2. You are a chicken----------Sen bir ödleksin
3. A lovely day, isn’t it? ----------Hoş bir gün, (öyle) değil mi?
4. He is collecting (saving) money----------Para biriktiriyor
5. He was born in New York----------O New York da doğdu
7. It sounds great!...............Kulağa harika geliyor!
8. It's a fine day...............Güzel bir gün
9. So far So good...............Şimdiye kadar çok iyi
10. What time is it? ...............Saat kaç?
https://www.youtube.com/watch?v=uN1w52ODiyQ
1. You can make it! ...............Yapabilirsin
2. Control yourself!...............Kendini kontrol et
3. You should profit by my exam----------Benim durumumdan ders almalısınız.
4. He is ill in bed----------O yatakta hasta
5. He lacks courage...............O cesaretten yoksundur
6. How's everything?...............Her şey nasıl
7. I have no choice...............Seçeneğim yok
8. I like ice-cream...............Dondurmayı severim
9. I love this game...............Bu oyuna bayılırım
10. I'll try my best...............Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım
https://www.youtube.com/watch?v=bK7PeaRccE4
1. I'm on your side...............Ben senin tarafındayım
2. Long time no see! ...............Uzun zamandır görüşmedik
3. No pain no gain...............Acı yoksa kazanmak yok
4. Well it depends...............Duruma göre değişir, duruma bağlı
5. We're all for it...............Hepimiz onun için varız, buradayız
6. What a good deal! ...............Ne iyi bir anlaşma
7. What should I do?...............Ne yapmalıyım
8. You asked for it! ...............Sen kaşındın
9. You have my word...............Benim sozume inan /Bana inanabilirsin
10. Believe it or not!...............İnan veya inanma
https://www.youtube.com/watch?v=UpLoH5yhlJQ
1.Move out of my way! : Yolumdan çekil!
2.Here you are : İşte buyurun (alın), işte buradasın
3.Can you repeat it? : Tekrar eder misin?
4.As soon as possible (A.S.A.P.) : Mümkün olan en kısa sürede
5.He paused for a reply : Cevap vermek için durdu
6.I don’t mean it : Onu demek istemedim
7.Be calm! : Sakin ol!
8.Don’t be so modest : Alçak gönüllü olma
9.Any thing else? : Başka bir şey var mı?
10.Any day will do : Herhangi bir gün bana uğra
https://www.youtube.com/watch…
1.Are you kidding? : Şaka mı yapıyorsun? Kafa mı buluyorsun?
2.Are you sure? : Emin misin?
3.As for me : Bence
4.Be patient! : Sabırlı ol!
5.Be quiet! : Sessiz ol
6.Congratulations! : Tebrikler!
7.By the way : Bu arada..
8.Can I help you? : Yardım edebilir miyim?
9.Count me on, Count me in : Ben de varım, beni de sayın.
10.Come on : Yapma, hadi ama
1.Feel better: Daha iyi hissetmek, daha iyi olmak
2.Don’t let me down: Beni hayal kırıklığına uğratma
3.Don’t keep the truth from me: Benden gerçekleri saklama
4.Don’t worry: Endişelenme
5.Enjoy yourself!: Eğlenmene bak!
6.Do l have to?: Yapmak zorunda mıyım?
7.Do me a favour: Bana bir iyilik yap
8.Do you understand?: Anladın mı?
9.Don’t be so childish: Çocuk olma, çocuk gibi davranma
10.Don’t be ridiculous: Komik olma
1.Forgive me: Beni affet
2.For what?: Ne için?
3.Give me a hand!: Bana yardımcı ol, bana yardım et (şu işe bi el at).
4.He can’t take a joke: O şakadan anlamaz
5.He doesn’t care about me: Beni umursamıyor
6.He is my age: O benim yaşımda
7.He is just a child: O sadece bir çocuk
8.He is totally exhausted: O tamamen bitmişti, tükenmişti
9.How do I look?: Nasıl görünüyorum?
10.How’s it going?: Nasıl gidiyor? Ne var ne yok?
1.I can’t help it: Benim elimde olan bir şey değil.
2.I have a suprise for you: Senin için bir sürprizim var
3.I have no idea: Hiçbir fikrim yok
4.I have something to tell you: Sana söyleyeceğim bir şey var
5.I have the right to know: Bilmeye hakkım var
6.I just made it!: Şimdi yaptım.
7.I know all about it: Bütün ayrıntılarıyla biliyorum
8.I know what I said: Ne dediğimi biliyorum
9.I’ll arange everything: Herşeyi ayarlayacağım
10.I’ll be back soon: Çok yakın zamanda geri döneceğim
1.I’ll be more careful: Daha dikkatli olacağım
2.I’ll be right there: Hemen geliyorum
3.I’m so sorry about this: Bunun için çok üzgünüm
4.I’ll fix you up: Sizinle ilgileneceğim
5.I’ll see to it: O işi hallederim ben.
6.I’m afraid that I have to go: Korkarım gitmem gerekiyor
7.I’m busy: Meşgulüm, yoğunum
8.I’m in a hurry!: Acelem var
9.I’m not sure I can do it: Yapabilir miyim emin değilim
10.I’m on a diet: Diyetteyim
https://www.youtube.com/watch…
1.I’m sure of it: Ondan eminim
2.I need to do this: Bunu yapmaya ihtiyacım var
3.I saw it with my own eyes: Kendi gözlerimle gördüm
4.Is it true or false?: Doğru mu yanlış mı?
5.Is it yours?: Bu senin mi?
6.It really takes time: Bu gerçekten zaman alır
7.It’s her field: En iyi o bilir, onun alanı
8.It’s not a question of that: Mesele o değil
9.It’s a good idea: BU iyi bir fikir
10.It’s a long story: Uzun hikaye
1.It’s just what I need: Bu tam da ihtiyacım olan şey
2.It’s not a good idea: Bu iyi bir fikir değil
3.It’s no use complaining: Şikayet etmenin anlamı yok
4.It’s ok: Herşey tamam, herşey yolunda
5.It’s on the tip of my tongue: Dilimin ucunda
6.It’s too good to be true: Gerçek olamayacak kadar iyi
7.It’s up to you: Bu sana bağlı
8.It’s very thoughtful of you: Çok düşüncelisin
9.It’s your turn: Sen sıran
10.It seems all right: Tamam gibi gözüküyor
1.Just a minute: Sadece 1 dakika izin ver
2.Just wonderful!: Harika!
3.Keep in touch: Muhafaza et, irtibatı kesme, teması kesme
4.Keep it up!: Aynen devam et!
5.Keep your promise: Sözünü tut
6.Let me see: Bir bakayım
7.Let’s go!: Hadi gidelim!
8.Let’s not waste our time: Zamanımızı boşa harcamayalım
9.Mind your own business: Siz kendi işinize bakın!
10.More or less: Aşağı yukarı
1.Neither you nor he is wrong: Ne sen hatalısın ne de o
2.No one knows: Kimse bilemez
3.So it seems: Öyle görünüyor
4.So much the better: Daha iyi ya, Tam isabet!
5.Sooner or later: Er ya da geç (eninde sonunda)
6.So so: şöyle böyle, eh işte
7.Stop making such a noise: Gürültü yapmayı kes
8.Take care!: Kendine iyi bak, dikkat et
9.Take it easy: Rahatına bak, kafana takma, boşver
10Tell the truth: Doğruyu söyle
https://www.youtube.com/watch…


İşte bu.....

Gerekli ise öğrenin videoları izleyin.....


https://www.youtube.com/channel/UCEX6E9bH-Bz_TyjxnUeuyJA
 

2 yorum:

kleine-creative-Welt dedi ki...

Ben size sağlık ve huzur diliyorum -
güzel bir Noel sezonu

Ruth

MAYRI dedi ki...

May your Christmas be filled with lots of happiness, peace and love... ooh and lots of presents :)

Thanks Ruth