DÜNYAMA RENK KATANLAR

18 Nisan 2010 Pazar

BANA ÖZEL ÖDÜLÜM VAR

♥(•̮̮̃•̃)♥(-̮̮̃-̃)♥(●̮̮̃•̃)♥(•̮̮̃•̃)♥(-̮̮̃-̃)♥(●̮̮̃•̃)♥(•̮̮̃•̃)♥(-̮̮̃-̃)♥(●̮̮̃•̃)(•̮̮̃•̃)♥(-̮̮̃-̃)♥(●̮̮̃•̃)♥






SAYIN HAYKIRIŞ'TAN BİR ÖDÜLÜM VAR.






















Sayın  Haykırış, 


Zevkle okuyup keyif aldığını belirttiği  blogların arasından seçerek BLOGTAN SEÇMELER kitapçığı hazırlamıştı.   Emek ve zaman harcayarak hazırladığı bu kitabında benim bloğuma da  yer vermişti.  Buna bağlı olarak da  KİŞİSEL BLOG ÖDÜLLERİ   düzenlemiş.   Ödüller arasında insanın kendi adını görmesi çok hoş bir duygu. 


Efendim bu ince  düşüncenizden dolayı  onur duydum ve mutlu oldum.  


Ancak bir aydan fazladır düzenli blog ziyaretlerimi yapamadığım için bana verilen ödülümü biraz önce gördüm. Ödülümü almakta geç kaldığım  için özür diliyorum.


Size ve eşinize sevgi ve saygılarımı sunuyorum. 


Mutlu, umutlu ve sağlıklı kalın.




Mayri- Hayriye


<:))


♥(•̮̮̃•̃)♥(-̮̮̃-̃)♥(●̮̮̃•̃)♥(•̮̮̃•̃)♥(-̮̮̃-̃)♥(●̮̮̃•̃)♥(•̮̮̃•̃)♥(-̮̮̃-̃)♥(●̮̮̃•̃)(•̮̮̃•̃)♥(-̮̮̃-̃)♥(●̮̮̃•̃)♥

2 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Mayrı,
Onore ediyorsunuz çok teşekkür ediyorum zira benim pek bir şey yaptığım yok ki gizli kalmış değerlerimizin ve hatta üzeri örtülmek istenen değerlerimizin yaşatılmasını amaçlayan dostlarımı bir anıyla hatırlayıp anımsamalarını sağlamaktı.
İyi ki varsınız efendim.
Bilmukabele selam ve sevgilerimizle.

MAYRI dedi ki...

Sayın Haykırış.
Siz ve eşiniz de iyi ki varsınız.
Bu sanal ancak bana göre gerçek duyguların yaşandığı bu dünyada bizim aklımıza gelmeyen tarafları da ortaya çıkardığınız için teşekkür ederim.
Sevgiler
<:))