DÜNYAMA RENK KATANLAR

26 Nisan 2010 Pazartesi

SALİH SAYDAM'IN FOTOĞRAF DÜNYASI



Her zamanki gibi nette olağan gezintimi yaparken  Salih Saydam'ın Fotoğraf Dünyası 'na  rastladım. 


E-maillerde ara sıra rastladığım   Dick Osseman gibi o da Türkiye'de ve dünyada gezintiler yapmış ve bu gezintilerinin  resimlerini   Fotoğraf Dünyası  sayfasında yayınlamış. 


Söz konusu siteden birkaç fotoğraf aşağıda yer almaktadır. 


Ankara






































Çanakkale




















İstanbul








































Samsun


















Antalya




































Bu tekne gezisini kıskanmadım desem yalan olur. 


Yaz gelse  çocukların üniversite  ve oks sınavları bitse  bizde rahat bir soluk alıp denize bir kavuşsak. Stresimizi bir atsak.  




Ama.... ama.... ama.... 


Ben bu sincabı daha çok kıskandım. 


Dut yiyiyor.


Hem de dalından.....


Gel Haziran gel.....
















Eğer görmek isterseniz Salih Saydam'ın resimleri  bir  tık  ötenizde.


Bence bu sayfayı bir görmelisiniz.  




İyi bir hafta diliyorum.  


Hoşçakalın


<:))

Hiç yorum yok: