DÜNYAMA RENK KATANLAR

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Annelerimiz bize neler öğretti??

Duaların gücünü öğretti: Yat, kalk dua et ki baban müzik setinin bozulduğunu farketmedi..
  
Mantıklı düşünmeyi öğretti: Ben öyle diyorsam öyledir!
  
İleri görüşlülüğü öğretti: Çıkmadan önce temiz bir çamaşıgiy. Yolda Allah korusun başına bir şey gelir, kirli çamaşırla etrafa rezil olursun.
  
Trajikomikliği öğretti: Sen daha gülmeye devam et, birazdan ben seni tam güldürecem.
  
Çelişkileri öğretti: Kapa çeneni çorbanı iç!!
  
Dayanıklılığı öğretti: ıspanak bitene kadar sofradan kalkmak YOK !!!
  
Meteorolojiyi öğretti: Su dağınıklıga bak.. Yabancı biri görse, odadan kasırga geçmiş sanır.
  
Abartmayı öğretti:  Sana 500 bin defa söyledim, kirli ayakkabılarınla içeri girme diye..
  
Korkmayı öğretti: Dinleme bakalım, anne sözü dinleme! Kafana meteor düşecek kenara çekil diye bağırsam, onu bile dinlemezsin di mi?
  
Kıskanmayı öğretti: Dünyada senin annen baban gibi mükemmel bir aileye sahip olmayan,  kaç milyon çocuk var biliyor musun?
  
Sabırlı olmayı öğretti: Baban eve gelsin sen görürsün..
  
Diyalog kurmayı öğretti:  Sana bir sey sorduğumda cevap ver!
-Ne söyleyeyim anne?
-Sus!! Bana cevap verme!!
  
Tıp bilgilerini öğretti: Gözlerini şaşı yaparken bir gün öyle kalıvereceksin.
  
Olgunluğu öğretti: Bu tabağın hepsini bitirmezsen asla büyüyemezsin.
  
Genetiği öğretti: Bütün kötü huyların babana çekti...
  
Bilgeliği öğretti: Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman...
Ve,adaleti öğretti: Birgün senin de çocukların olacak..
İnşallah onlar da  sana simdi bana yaptıklarını yaparlar...


Bu mailin yazı taslağını hazırlamışım ama kimden geldiğini not almamışım. Anonim olsun.

Sevgiler.

<:))

Hiç yorum yok: