DÜNYAMA RENK KATANLAR

26 Mayıs 2011 Perşembe

VE KAVGA BÖYLE BAŞLADI...


 

Karıma dedim ki, "Doğum gününde nereye gitmek istersin?"

Yüzünde keyiften eridiğini görmek beni ihya etti!.

"Uzun zamandır gitmedigimiz bir yer olsun !" dedi.

O zaman önerdim, "Mutfağa ne dersin?"


İşte kavga böyle başladı...

________________________________


Cumartesi sabahı  erken kalktım. Karımı uyandırmadan sakin sakin giyindim, kahvaltımı ettim, köpeği kapıp sessizce garaja geçtim..

Kayığı arabanın üzerine atıp, şelaleye doğru yola çıkmıştım ki, havaya baktım fırtına çıktı çıkacak...  Radyoyu açtım. Hava durumunda havanın gün boyu fırtınalı olacağını  söylüyordu.... Eve geri döndüm, yavaşça soyunup, yatağa süzüldüm..

Uyumakta olan karıma arkadan sarılıp, kulağına fısıldadım.

"Dışarıda hava berbat"...

10 yıllık sevgili karım mırıldandı.  'Salak kocam bu havada balığa gitti, inanabiliyor musun?'

 
Ve kavga böyle başladı...

________________________________


Bir adamla bir kadın, bebekler gibi uyumakta.

Sabahın üçünde, birden dışarıdan bir gürültü geldi.

Kadın, panik içinde yataktan fırlayıp adama doğru bağırdı. 'Aman Tanrım! Bu kocam galiba!'

Adam da yataktan fırladı, korku içinde ve çıplak, kendini camdan attı, yere yapıştı. Dikenli çalının arasından koşabildiğince hızlı arabasına koştu.

Birden aydı, geri dönüp yatak odasina girdi, ve karısına,  Senin kocan benim!!!' diye bağırdı.

'Yok yaa niye kaçtın öyleyse?'

 Ve kavga böyle başladı...

________________________________


Karıma bir kasa bira alalım, diyordum ki, bir kutu dondurma almasın mı?.

"Oysa bira ile bu gece, dondurmayla olduğundan daha çekici olurdun" demiş bulundum.

Ve kavga böyle başladı....

________________________________

Kadın yatak odasındaki aynadan kendisine baktı.

Gördüğünden pek memnun kalmamıştı ki, kocasına dönüp,

-"Korkunç görünüyorum; yaşlı, şişman ve çirkinim!!" dedi ve devam etti:

-"Hadi bana bir iltifat et, buna ihtiyacım var!!.'

Kocanın cevabı: "Gözlerin iyi görüyormuş !!."

Ve kavga böyle başladı......

________________________________

Eşimle restorana gitmiştik...

Garson, önce benim siparişimi aldı.

-Ben ızgara bonfile alacağım, orta pişmiş olun lütfen, dedim.

-Deli danadan korkmaz mısınız? dedi,

-cık, dedim o kendi siparişini kendisi verir!.

Ve kavga böyle başladı...

________________________________

Mezunlar yemeğinde karımla masadayız.

Yandaki masada, sarhoş, elindeki kadehi çevirip duran kadına bakakalmışım.

Karım sordu,

- 'Onu tanıyor musun?'

-'Evet, dedim,  Eski flörtüm. Duydum ki yıllar önce ayrıldığımızda içmeye başlamış, o zamandan beri kendisini ayık gören yokmuş"

'Hadi canım!' dedi karım, "amma uzun kutlamış!!'

Ve kavga böyle başladı...

________________________________


Oturmuş TV de kanallar arasında gezinirken, yanıma oturan karım sordu:

-"Ne varmış bakalım TV'de?"

-'Toz' dedim.

Ve kavga böyle başladı...

________________________________

Karım, yaklaşmakta olan yıldönümümüz için çaktırmadan ayak yapıyordu ...

"Üç saniyede hızla 0 dan, 100 'e  çıkabilen bir nesne istiyorum" dedi.

Yıldönümü hediyesi olarak bir baskül aldım.

Ve kavga böyle başladı... 





............•*¨`*•
(¯`'•.¸ //(*_*)\\ ¸.•'´¯)
....*`• .…* * *… •´*...

 
Esen kalın.

<:))



4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

haha iyiydi .))))) öperim

Moonish (moonsun) dedi ki...

:)) hala guluyorum, cok guzel bir yaziymis :)) Mayrim kocaman sariliyorum sana :)

MAYRI dedi ki...

Moonishciğim hoşgeldin.
Beğenmene sevindim. Kocaman öptüm. Sevgilerimizi gönderiyorum sana...
Esen kal.
<:))

MAYRI dedi ki...

Edacım öpüyorum.
Sevgiyle kal.
<:))