DÜNYAMA RENK KATANLAR

3 Ocak 2010 Pazar

İspanya'dan Yemek Siteleri




Soğandan yapılmış mumluk.burada



Bu pasta benim olsun.




Ekmek içine yemekler.burada




Ekmek içine yemekler.burada



Kuzu pirzola.burada




Şunun  sevimliliğine bakın.burada




Patates dilim görünmesine rağmen bütün. burada



Şekerden kuğular.burada


İspanyadan yemek siteleri tek tek arayıp bulmuş değilim. Bir sitede rastladım aldım. Bugüne kısmet yayınlıyorum.

Biz bunu ne yapalım demeyin. Dil bilmeyen arkadaşlarım bile yukarıya çıkardığım resimlerden farkı bilgiler alabilir. Sitelerde yapılım aşamaları ve başka daha neler neler var. Her gün birinin arşivini tarayın. Ne kadar değişik yapımlarla karşılaşabilirsiniz. 

Birde benim becerebildiğim kadarıyla çeviri olayından bahsedeyim.Çat pat İngilizcem de işe yarıyor. Diyelim yazının orjinali İspanyolca istediğim kısmı kopyalıyorum Googleçeviri bölümünde önce İngilizceye sonra Türkçeye çeviri yapıyorum  . Çeviri tam düzgün olmasa da konuya hakim olabiliyor insan. Beğendiğiniz bir yemeği ya da el işini  bu şekilde anlaşılabilir hale getirebiliyorsunuz.   

Belki bakarsınız İngilizceye hakim bazı arkadaşlarımız bunların çevirilerini yapıp sitelerinde yayınlarlar. Bana da not koyarlarsa bizde gidip tam açıklanmış halini okuruz. 

Son bir not;  üstteki resimler büyütüldüğünde  hangi siteden aldığım üst kısımda görülüyor. Soğan mumluğun yapım aşamaları sitede  var.

İlgilenecek olanlara kolay gelsin..

Sevgilerimle.

<:))


Hiç yorum yok: