DÜNYAMA RENK KATANLAR

6 Şubat 2010 Cumartesi

AY VALLA OLMAZ BABAM DUYARSA .......






Evlilik teklifinde pırlantanın kadının üstündeki etkisi....






















Ayyy ne desem bilmemki daha düşüncek zaman bulamadım....


















Ah tatlım çok şekersin. Yarın mı evlenelim dedin....







Evlenmek için daha ben çok gencim ama ....


















Aşkım haftaya evlenelim mi ne dersin...








Ay valla olmaz babam duyarsa bacaklarımı kırar....


















Aaaa ne demek ben kendi kararlarımı kendim verecek yaştayım. Hadi evlenelim...












Bu mailin ana fikri  Emine Bayrak Bodur'dan. 
Yazılar bana ait. 


Sevgiler.


<:))






Not: Pırlanta yüzük resmi Ariş'den 






Vakit yaratın ve mutlaka izleyin
http://www.dailymotion.com/

LaComparsita - Gene Kelly






Ahhh! ah! sizin için böyle dans eden oldu mu?



Hiç yorum yok: